niedziela, 6 lipca 2014

Jak zmienić title/tytuł?

W tym poście nauczycie się jak zmieniać tytuł. Na początku swojej gry tez nie wiedziałam dopiero później się zorientowałam. Tytuł znajduję się pod naszą nazwą użytkownika. Zdjęcie niżej pokazuję mój tytuł:



Przejdźmy teraz do najważniejszej rzeczy, czyli jak zmienić tytuł. W okienku chat wpisujemy: /title po czym wyświetla nam się cały wpis tytułów jakich macie. 

Gdy już wybierzesz tytuł który chcesz mieć nad nickiem przepisujesz lub kopiujesz wybrany kod. Ja w tym przypadku wybrałam: "/title 211 -> «Kusicielka»". Na dole zdjęcie jak wpisać poprawie kod:



Gdy już ustawisz tytuł pojawi Ci się wiadomość że po następnej rundzie lub zmianie pokoju będzie widoczny zmieniony tytuł. Ps. Spis tytułów na blogu znajduje się w zakładce: "Przydatne".