środa, 25 czerwca 2014

Wall jump, jak go używać?

W tym poście powiem wam co to jest Wall jump, jak go używać i na czym polega. 
Wall jump w skrócie wj.

Wall jump polega na wspinaczce po ścianach, ale to nie takie łatwe jak się wydaje. Ja tą metodą opanowałam dopiero po miesiącu od mojego przybycia do Tfm. 
Aby wykonać Wall jump należy najpierw skoczyć na ścianę przytrzymując strzałkę w Prawo, lub Lewo (Zależy z której strony jest przeszkoda). Gdy już będziesz przy ścianie lekko odsuń się po czym znow wróć do ściany. Tą kombinację trzeba tak długo wykonywać aż się nie przejdzie ściany.

Przepraszam. Bo nie każdy mógł zrozumieć mój opis, ale po prostu nie umiem tak profesjonalnie to opisać, ale proszę się nie martwić. Z czasem sam/a opanujesz tą umiejętność.


Tutaj ja z przyjaciółkami wspinamy się po ścianach wykonując Wall Jump:


Tutaj podaje kod do mapki w której możecie ćwiczyć wj- @3623306